We all need someone, someone that we can love and someone we can hate [multisøgning]
2 deltagere
Forfatter
Besked
Christopher
Antal indlæg : 10 Reputation : 0 Join date : 22/08/17
Emne: We all need someone, someone that we can love and someone we can hate [multisøgning] Tors Aug 24, 2017 11:26 pm
Multisøgning
Jeg vil super gerne have gang i mine karakterer, og dertil kunne jeg da helt klart, bruge både emner og relationer. Så kom endelig, jeg bider ikke Jeg har egentlig ikke som sådan nogle regler andet end disse: - Jeg ser helst ikke, at min karakter dør (for obvious reasons). - Hvis du ønsker, at gøre en af dem ondt (psykisk eller fysisk), så skriv gerne først. - Acceptere at jeg nogle gange, kan være lidt tid om at svarer. Det er ikke fordi jeg har glemt dig, men blot fordi jeg sikkert er stresset. Jeg vil dog forsøge, at skrive hvis dette skulle komme på tale. Du er dog mere end velkommen til at skrive, hvis jeg ikke har skrevet en grund for mit fravær, eller jeg ikke har svaret efter omkring to ugers tid. Jeg vil ikke tage det personligt, men ser gerne at det ikke kommer i en anklagende form. - Jeg er ikke god med URL faceclaims (anime, animeret). Jeg har intet imod, at dit billede er tegnet, det skal dog helst være mere realistisk end det fra Anime. - Jeg vil helst gerne kunne forstå det som er skrevet, hvilket ikke betyder du skal skrive perfekt, for det gør ingen virkelig. Jeg ønsker blot, at stavefejlene er på det minimale, dette vil gøre oplevelsen (emnerne) bedre for os begge .
Name@Christopher Age 26 Species Frikdreina Occupation Nothing Spoken language Engelsk
Om ham og hvad jeg søger:
Om ham
Hans fortid Christopher er produktet af voldtægt, og var derfor aldrig nogensinde elsket. Hans mor blev voldtaget af hans far, der havde en underlig besættelse af hende, og han forlod hende kort efter, at han havde voldtaget hende. På grund af dette, bar hun en åbenlys had for både Valentine (Christophers far) og Christopher selv. Han var ikke særlig gammel, da hun valgte at kaste ham fra sig, og i den tid han tilbragte med sin mor, udtrykte hun altid sin had for ham, og ville ofte tæve ham. Da han var 6, stak han af hjemmefra, fordi han ikke kunne holde ud, hvordan hans mor behandlede ham. Han levede på farten gennem sit liv, og fandt på denne måde, ud af hvordan han kunne overleve, og samtidig forsøge at holde sin race ukendt.
Personlighed Mange vil beskrive Christopher som charmerende, han er typen der får folk til at føle sig godt tilpas, og derved fjerne fokusset fra ham selv. Han er endda beskrevet som karismatisk, og generelt typen der elsker at have det sjovt. Når han har det sjovt, og får andre til at have det godt, behøver han ikke bekymre sig om sig selv. På grund af dette, tager han ofte ikke meget seriøst, og forsøger at nyde selskabet af så mange som muligt, netop fordi stilheden er det værste for ham. Hans frygt for at være alene, gør ham også til lidt af en charmører, hvor i han flirter sig til selskabet med andre. Indtil videre bruger han sex som midlet, og har ikke oplevet det at have en ven, for de fleste foragter ham på grund af hans race, og han hører ikke rigtig til noget sted, og kan derfor ikke opleve trygheden, som giver ham lysten, til faktisk at knytte den slags bånd med ham. Han er derfor i bund og grund, en ødelagt mand, der gemmer sin smerte bag charmen og det lettere gode udseende, samt hans karismatiske persona.
De få relationer han har Orion Han mødte Orion, kort efter han slog sin mor ihjel. De to dannede et semi venskab over 6 måneder. De mødes igen, og danner et stærkere venskab. De bliver en form for pakke aftale, man kan ikke få den ene uden den anden Malia Hans første store kærlighed, den eneste kvinde han har elsket og moren til han barn. Den sidste del er dog ukendt. Chris elsker hende endnu, også selvom han ikke ved hvor hun er henne. Han brugte lang tid på at finde hende, og selvom han halvt om halvt har givet op, leder han endnu efter hende Octavia Ukendt
Lovers - På grund af hans frygt for at være alene, charmere han sig ofte ind på folk, med den intention at komme i sengen med dem. Da han så samtidig også, som en hybrid ikke just er set glad på, er han ofte på farten og han møder ret mange. Det kan være alle arter og alle køn. Friends - Han har aldrig rigtig haft venner, så det kunne da være fint med en. A home Han er konstant på farten, og har derfor aldrig oplevet det at have et hjem, for ham er et hjem et fremmede ord. Det kunne derfor være spændende for ham, rent faktisk at kunne slå sig ned og dog på samme tid, endnu være på vagt omkring, hvad folk vil syntes om hans race. Family - Da han er afkommet af en Seiri og en Grounder, har han sikkert meget familie, som han aldrig har hørt om før. Har du en ide Hvis du har en ide, så er du mere end velkommen til at komme med den. Jeg vil med stor sandsynlighed være med på den ^-^.
Name@Dahlia de Morrow Age 25 Species Mara Occupation Prinsesse af Cruera og tronarving Spoken language Engelsk
Om hende og hvad jeg søger:
Om hende
Hendes fortid Som den ældste af sine søstre, lå det til hende, at hun skulle blive regent, når hun nåede den rette alder. Derfor lå det et ekstremt stort ansvar på hende, det at hun skulle trænes, til ikke kun at kunne styre et folk, men også være den perfekte dronning. På samme tid, skulle hun også være en kærlig søster, og en form for rollemodel. Dette betød, at hvor der lå en masse ansvar på hende, var det måske nemmere for hendes søstre, der havde mere frihed end hende selv. Ansvaret gjorde også, at hun aldrig rigtig havde tid til sig selv, og ofte var noget til at være lig sine forældre. Dog hvor i de ikke var glade for Octavia, havde hun aldrig noget imod. Hun så gennem de faktum, at Octavia var produktet, af hendes mors tortur og at hun ikke var en Mara, men derimod en hybrid. Gennem hele hendes barndom, forsøgte hun at gøre det bedste, for at holde sine søstre sikre, og derfor ville hun ofte besøge Octavia, eller i hvert fald forsøge på det.
Personlighed Dahlia kan være mange ting, hvilket afhænger af hvem hun er sammen med. Mange vil beskrive hende som led og kold, fordi hun som en prinsesse og tronarving, har et ekstremt stort ansvar på sig, og derfor har hun ofte ikke plads til alt. Hun er dog misforstået, da hun i bund og grund, kun vil gøre det bedste for folk, og i bund og grund af en kærlig kvinde. Hun blev smidt ind i omstændigheder, hvor hun er tvunget til at hade nogen, som hun faktisk ikke hader, herunder sin yngre søster Octavia. Hun bær et beskyttergen imod sine søstre, som hun ville gå til ekstremerne, blot for at holde sikre. Hun er samtidig en passioneret kvinde, med en kærlighed for kunst. Dahlia er derfor i bund og grund, en kvinde der er forventet til at være perfekt, som gerne vil elske og blive elsket, noget hun endnu ikke har oplevet.
De få relationer hun har Malia Hun er hendes tvillingesøster, en hun har manglet hele sit liv og dog aldrig har kendt. Octavia Hendes yngre søster, som hun faktisk elsker, selv på trods af, at Octavia er en Hybrid og derfor ikke "ren". Hun er aldrig fjendtlig imod hende, når de endelig møder hinanden. Ocean Hendes yngre søster og en hun er meget beskyttende overfor.
Emnerne
Hvad der bliver søgt
Friends - Hun er en som ikke rigtig har tid til sig selv, så venner ville helt klart være noget, som hun ville elske at have. Someone she can trust - Dahlia har skulle tilsidesætte sine egne behov, for det af andre og har derfor aldrig rigtig, fået tiden til selv at kunne være glad. Fra hun var lille, skulle hun beskytte sin søstre, og samtidig gøre sig klar til den dag, hvor hun ville skulle tage tronen. Dette har gjort det svært for hende, ikke kun at kunne være venner med folk, men også danne ordentlige forbindelser. Love - Netop på grund af det ansvar, som nu engang ligger på hende, har hun aldrig haft tid til kærlighed. Hun har ganske vist haft sex, men det var kun for lysten og ikke fordi, hun havde en forbindelse til en. Dette er ikke for, at ligge direkte ned, at de ender sammen, men mere en invitation, til at skabe en masse emner, hvor i to karakterer, møder hinanden og måske endda finder hinanden i den anden. Har du en ide Hvis du har en ide, så er du mere end velkommen til at komme med den. Jeg vil med stor sandsynlighed være med på den ^-^.
Name@Gaia Age 23 Species Seiri Occupation Trolovet til prinsen Spoken language Engelsk
Om hende
Hendes fortid Gaia voksede op, som en tæt ven af den royale familie, hvilket selvfølgelig havde vise konsekvenser. På grund af hendes ellers så uskyldige, og ret tætte venskab til prinsen Alessio, som var den eneste hun stolede på. Hendes moder ville misbruge denne forbindelse, således familien kunne få mere magt. På grund af dette, ønskede hun at hendes datter Gaia, altid skulle være perfekt og i bund og grund, var fejl ikke tilladt. Hendes datter skulle kun være perfekt, så da hun opdagede hendes datter seksuelle lyster, blev hun skuffet og fik hendes daværende kæreste slået ihjel. Da den perfekte mulighed kom, fik hun arrangeret af Gaia skulle giftes med Alessio, denne vej igennem kunne hun blive en prinsesse, og familien ville få mere magt. I starten havde hun været imod dette ægteskab, da hun ikke ville binde sig, men da hendes mor truede med at oute både hende og Alessio (hende for et forhold til en kvindelig grounder, og ham for at være homoseksuel), måtte hun acceptere arrangementet, i håbet på at redde sin elskede ven.
Personlighed Gaia er først og fremmest et sensuelt væsen. Hun er typen der misbruger sin seksualitet, og det faktum hun har et smukt ydre. Hun trækker folk i fordærv, hvilket giver hende en vis tilfredsstillelse. Hun er dog også en nymfoman, hvilket vil sige hun er svær at tilfredsstille, specielt seksuelt og hun er derfor ofte ophidset. Hun er også typen, der ikke danne et forhold til andre, specielt efter at hun mistede den hun elskede, noget der gav hende en frygt for at kntte sig. Alt dette, har gjort hende til en flirtende, og når det kommer til sex, har hun intet imod, at have sex med forskellige arter. På trods af alt dette, så er Gaia også sadistisk og psykopatisk. Hun mangler en forståelse for andres behov, og kan derfor også virke egoistisk eller narcisistisk. Hendes sadistiske og psykopatiske side, kommer ofte i form, når hun er i nærheden af mennesker/grounders, som hun manipulere med og ofte i sidste ende slår ihjel. Hun er dog også karismatisk, og god til at lokke folk imod sig.
De få relationer hun har Alessio Han fungere som hendes barndomsven og den eneste hun stoler på. De voksede op sammen, og blev senere trolovet.
Lovers - Siden hun er et sensuelt væsen, der nyder at have sex, om det så er med hale eller ej. Hun er samtidig omniseksuel, hvilket mere eller mindre betyder, hun ikke er seksuelt tiltrukket af et køn, det er derimod en person, som hun er tiltrukket af. Friends - Gaia er en karismatisk kvinde, og selvom hun måske også er en psykopat, så hun god til at fake ting, og ikke mindst snakke med folk. Så det kan være både en, hvor hun manipulere med vedkommende, eller en af de sjældne, hvor i hun måske kan lide vedkommende. Partners in crime Jeg tænker at hun kunne finde en eller flere, som hun kan være ond med, en hun kan dræbe folk med. Har du en ide Hvis du har en ide, så er du mere end velkommen til at komme med den. Jeg vil med stor sandsynlighed være med på den ^-^.
Name@Katherine Imogen Redwood Age 25 Species Seiri Occupation Huntress Spoken language Engelsk & andre
Om hende
Hendes fortid Katherine skulle egentlig, havde været vokset op blandt de royale, hvor hun sikkert ville havde haft, et godt forhold til sin tvillingesøster og ældre bror. Dog gik tingene ikke just som forventet, og mens hun endnu befandt sig i sit æg, blev hun stjålet fra sin familie, og placeret i et andet hjem. Dog hvor hun kunne havde haft en kærlig familie, var hun derimod trænet til et formål: At dræbe Grounders, og derved gøre Seiri's og Mara's en dominerende art. Hun var aldrig givet et valg, og var faktisk aldrig set på som en person, men derimod en soldat, i krigen imod menneskerne. Fejl var derfor ikke en mulighed, og skulle hun fejle, ville hun ofte blive straffet, og for hver gang, ville straffen kun blive højere. Undervejs mødte hun dog Malia, og siden de begge var trænet for samme formål, begyndte de to at knytte et bånd til hinanden. Med et kæmpede hun ikke for overlevelsen af sin art, men hun kæmpede for endnu en dag, hvor hun kunne tilbringe tid med Malia, og derved ikke føle sig, som det monster hun i bund og grund var. For hvor hun hele tiden, var sat til at manipulere med folk, følte hun sig mere menneskelig, når hun var med Malia.
Personlighed Katherine er i bund og grund en morder, hun er manipulerende med folk, og spejler sig ofte i dem, således hun fremstår præcis som de ønsker. Siden hun også var trænet som en soldat, og samtidig en grounder, har hun en forståelse af, hvordan man kæmper og kan gøre skade, men samtidig også hvordan hun kan agere mest menneskelig. En fra hendes team sagde engang om hende: "This is Katherine we're talking about! She loves playing games. She's a liar, and a murderer. She manipulates and betrays. She will do anything to survive". Så hvor hun i starten var tvunget til det hele, fandt hun en vis morskab i det, og med tiden blev det ikke kun en job, men noget hun blot gjorde. Hun er derfor typen, man aldrig helt ved hvor man har, og hvis hun skal dræbe for at opnå hvad hun vil, så vil hun hellere end gerne gøre det. Derfor bær hun også træk fra, at være enten en psykopat, eller i det mindste sociopat, netop fordi hun ikke bær en samvittighed, og meget sjældent føler skam, over det som hun gør imod andre. Dog har hun også en menneskelig side, som ganske få får at se. Eller rettere få for hendes rigtige menneskelige side af se, netop fordi hun er en fantastisk skuespiller, og derfor ofte manipulere med dem omkring hende.
De få relationer hun har Alessio Hendes ældre bror, som hun aldrig har mødt. Hun har dog hørt om ham, men ikke i forstanden, at han er hendes familie. Clara Hendes tvillingesøster, en hun aldrig har mødt og aldrig hørt om. Malia Hun er hendes eneste sande familie, og en af de få, som hun faktisk fuldt ud stoler på. De gik gennem samme kaos sammen, og var nærmest lavet ind til soldater sammen. Den eneste person, som hun føler sig menneskelig-ish med.
Emnerne
Hvad der bliver søgt
Lovers - Hun binder sig ikke til folk, da den slags forbindelser, kun leder til smerte og svaghed. Sex derimod er noget hun elsker. Enemies - Givet hun var trænet til, ikke kun at kunne agere som en grounder, men også dræbe dem, så må hun havde fået en del fjender Har du en ide Hvis du har en ide, så er du mere end velkommen til at komme med den. Jeg vil med stor sandsynlighed være med på den ^-^.
Name@Niylah Celeritas Age 24 Species Grounder Occupation Leader of Celeritas Spoken language Trigedasleng & Engelsk
Om hende
Hendes fortid Hele formålet med Niylahs fødsel, var hendes forældre skulle have en arving, og denne vej igennem optræne en kriger, så de ville kunne bringe deres folk videre. Hun havde derfor ikke en kærlig barndom, og var kun i sine baby år, givet den kærlighed, som et barn havde brug for. Fra hun kunne gå, blev kærligheden trukket væk og hun blev derfor oplært til at kunne kæmpe, slås og forsvarer sit folk. På grund af dette, fik hun en kold væremåde og havde derfor altid svært ved, at udtrykke sine følelser og hvordan hun havde det. Hendes far blev brutalt dræbt, da hun var 17 og efter hendes mor fik et mental sammenbrud, var Niylah fundet tvunget til at tage over. På grund af den opvækst hun havde, hvor i det at vise svaghed var forkert, fik hun aldrig tid til, at sørge tabet af sin far, der dog var mere en læremester end familie.
Personlighed Niylah var trænet, til at være en kriger og leder, på grund af dette har hun en tendens til, at virke dominerende, hård og kold imod alle som ikke er venner, familie eller generelt folk hun stoler på. Jeg vil ikke kategorisere hende som værende ond, men hun er heller ikke direkte god, i den forstand at hun kan være brutal, men også ekstremt kærlig. Hun er ofte beskrevet som dyrisk, og reagerer dog ofte ud fra sine instinkter. Hendes forældre lærte hende også, at man somme tider skal tage beslutninger med sit hovedet, fremfor at lade sit hjerte bestemme alt. Derfor træffer hun ofte svære valg, uden at lade sine egne personlige følelser, fordømme hendes holdninger. I sidste ende gælder det om, at beskytte flokken og hvis dette betyder hun skal dræbe et par mennesker, så vil hun med glæde gøre det. På grund af måden, som hun var blevet oplært, kan hun også virke ekstremt barbarisk, da hun ikke er bange for, at slå folk ihjel og ofte i ret brutale måder. Hendes forældre satte styrke over svaghed, og derfor var hun aldrig tilladt, at lave fejl eller udtrykke sine følelser. Ikke desto mindre, er hun også passioneret og kendt som en ganske kærlig kvinde, blandt sit folk.
Lovers - Det kan mænd, såvel som kvinder. Hun har intet imod hybrider eller Thunderbirds. Those who seek help or a new home - De kan være forfulgt (Hybrider eller Thunderbirds) eller noget helt andet. Da hun samtidig ikke er en kvinde, som har noget imod hybrider eller Thunderbirds, fordi de ofte er væsner, der er blevet set ned på hele deres liv, kan disse være folk, som søger et nyt hjem. Family - Dette kan være andre Grounders, men det kan også være andre arter. Det kan være hendes mor var faren utro, eller en af hendes forfædre var sammen med en Seiri, Mara eller Thunderbird. Friends Alle har vel brug for venner, og det har Niylah også. Har du en ide Hvis du har en ide, så er du mere end velkommen til at komme med den. Jeg vil med stor sandsynlighed være med på den ^-^.
Jeg håber i vil skrive, også ses vi vel i et emne
Sidst rettet af Christopher Lør Aug 26, 2017 1:13 am, rettet i alt 2 gange
Christopher
Emne: Sv: We all need someone, someone that we can love and someone we can hate [multisøgning] Fre Aug 25, 2017 8:36 pm
Jeg bider ikke, så bare kom nærmere
Dana
Antal indlæg : 15 Reputation : 1 Join date : 27/08/17 Bopæl : The Island of Lapis Beskæftigelse : Leder af Lapis-familien
Emne: Sv: We all need someone, someone that we can love and someone we can hate [multisøgning] Søn Aug 27, 2017 3:20 pm
Uh uh uh uh !
Jeg tænker, at Niylah og Dana skal mødes op! Nu er Dana blevet ny leder, så jeg tænker at Niylah lige skal tjekke ham ud. Se om han overhovedet kan finde ud af det xD Og så kan de måske udvikle en mere dyb relation senere hen
Christopher
Emne: Sv: We all need someone, someone that we can love and someone we can hate [multisøgning] Søn Aug 27, 2017 3:21 pm
Dana skrev:
Uh uh uh uh !
Jeg tænker, at Niylah og Dana skal mødes op! Nu er Dana blevet ny leder, så jeg tænker at Niylah lige skal tjekke ham ud. Se om han overhovedet kan finde ud af det xD Og så kan de måske udvikle en mere dyb relation senere hen
De to kan da helt klart mødes!!! Spørgsmålet er dog, om hun sender bud efter ham eller hun besøger ham?
Dana
Antal indlæg : 15 Reputation : 1 Join date : 27/08/17 Bopæl : The Island of Lapis Beskæftigelse : Leder af Lapis-familien
Emne: Sv: We all need someone, someone that we can love and someone we can hate [multisøgning] Søn Aug 27, 2017 3:22 pm
Vil det ikke give mest mening at hun besøger ham? Så hun kan se hvordan det går i klanen nu hvor han er leder? c:
Christopher
Emne: Sv: We all need someone, someone that we can love and someone we can hate [multisøgning] Søn Aug 27, 2017 3:23 pm
Dana skrev:
Vil det ikke give mest mening at hun besøger ham? Så hun kan se hvordan det går i klanen nu hvor han er leder? c:
Det kan vi sagtens sige, jeg gætter jeg skal lave emnet?
Dana
Emne: Sv: We all need someone, someone that we can love and someone we can hate [multisøgning] Søn Aug 27, 2017 3:25 pm
Yes please <3
(forresten så er det helt okay at du ikke svarer så hurtigt! (så det lige i dit første opslag) for jeg er nok heller ikke den hurtigste med skoleting og at være admin på en anden side og sådan)
Christopher
Emne: Sv: We all need someone, someone that we can love and someone we can hate [multisøgning] Søn Aug 27, 2017 3:26 pm
Dana skrev:
Yes please <3
(forresten så er det helt okay at du ikke svarer så hurtigt! (så det lige i dit første opslag) for jeg er nok heller ikke den hurtigste med skoleting og at være admin på en anden side og sådan)
Jeg vil tagge dig i det, og for en sikkerhedsskyld også sende en PM til dig
Mange tak ^-^
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: We all need someone, someone that we can love and someone we can hate [multisøgning]
We all need someone, someone that we can love and someone we can hate [multisøgning]
Flest brugere online på samme tid var 41, Man Okt 21, 2024 1:04 am
Flere nyheder i en [Admin nyhed]
Søn Sep 03, 2017 5:26 pm af Octavia
Heeeey Angels!
Så har vi her de sidste par tage gået og tilføjet et par ting eller to. Og på et par tidspunkter i den nykommende uge vil vi tilføje lidt mere til jer dejlige brugere!
Dog har vi et spørgsmål til jer også! Er der noget i synes vi mangler?
Emnesteder? Racer? Væsner i verdenen? Eller noget helt andet måske.
Vi ønsker at gøre siden så god som vi overhovedet kan, men …
Dejligt at se i trives på siden, og er igang med at plotte emner!
Vi vil lige fortælle vi har opfundet endnu en fin race til siden - som vi synes i skal have fornøjelse af! Håber i kan lide den
Husk! At i altid kan skrive hvis i savner noget til siden, eller i undre jer om noget. Vi svare så hurtigt vi kan og gør alt for at tilpasse jeres ønsker til siden <3 …3>
Velkommen havfolk og andre skabninger til åbningen af Ruled by blood!
Det er med stor fornøjelse at @Alessio og jeg åbner siden for jeres kreative karaktere og plots. Vi håber i får stor fornøjelse med at skabe en masse spil og fantastisk relationer med hinanden.
Her i starten ønsker vi at i læser historierne på siden godt igennem, samt jeres race. Der er nogle der kræver …