Antal indlæg : 6 Reputation : 0 Join date : 06/09/17 Age : 24 Bopæl : Bjergene Beskæftigelse : Fortaler og handels-arrangør
Emne: Med på det meste ¯_(ツ)_/¯ Søn Sep 24, 2017 2:39 pm
Heyo peeps!
Er så småt ved at vende mig til siden her og tænkte derfor dette var den bedste måde at starte en rp på :3
For at gøre det kort er jeg med på det meste (har ikke lige et plot i hovedet, så vi kan nok finde på noget sammen )
Min karakter Vladimir vil stå til rådighed til dette formål så hvis du er nysgerrig kan du jo tage et kik på min profil eller bare finde ud af tingene hen ad vejen
Tænker vi prøver os frem og ser hvor vi ender ¯\_(ツ)_/¯
Håber vi kan finde ud af noget på et tidspunkt!
- Verdana
Alessio Admin
Antal indlæg : 36 Reputation : 0 Join date : 15/07/17 Age : 26 Bopæl : Sinus Mortis Beskæftigelse : Prince
Emne: Sv: Med på det meste ¯\_(ツ)_/¯ Søn Sep 24, 2017 3:22 pm
Jeg er frisk! XD Jeg har et par karakter, Alessio her, Ellie, Aaron, Sachin, Spirit og melody xD sig hvis der er nogen der kunne interessere
Octavia Admin
Antal indlæg : 74 Reputation : 0 Join date : 07/10/16 Bopæl : Cruera
Emne: Sv: Med på det meste ¯\_(ツ)_/¯ Tirs Sep 26, 2017 5:49 am
Jeg er os frisk
Verdana
Antal indlæg : 6 Reputation : 0 Join date : 06/09/17 Age : 24 Bopæl : Bjergene Beskæftigelse : Fortaler og handels-arrangør
Emne: Sv: Med på det meste ¯\_(ツ)_/¯ Tirs Sep 26, 2017 9:58 am
(Alessio) Nice! Det er sådan set mig ligemeget hvilken karakter det bliver :3 Når vi kommer op med et plot kan du jo finde den du synes er mest passende
(Octavia) Fedt!
Så hvordan for man startet en rp? Og har i nogle bestemte regler hver især? (udover dem der overordnet set er for siden)
(btw så staver jeg utrolig dårligt så jeg undskylder på forhånd for grammatiske fejl )
Octavia Admin
Emne: Sv: Med på det meste ¯\_(ツ)_/¯ Tirs Sep 26, 2017 8:05 pm
Grammatik gør mig intet, der er ikke nogle bestemte regler udover dem på siden
- men jeg kan da starte en tråd op her imorgen.. også kan du prøve at besvare den.. så tager vi det som det kommer
Verdana
Emne: Sv: Med på det meste ¯\_(ツ)_/¯ Ons Sep 27, 2017 1:49 pm
(Octavia)
Lyder fedt!
Alessio Admin
Antal indlæg : 36 Reputation : 0 Join date : 15/07/17 Age : 26 Bopæl : Sinus Mortis Beskæftigelse : Prince
Emne: Sv: Med på det meste ¯\_(ツ)_/¯ Tors Sep 28, 2017 10:25 am
Oki, har du så et plot i tankerne? :3
Verdana
Emne: Sv: Med på det meste ¯\_(ツ)_/¯ Tors Sep 28, 2017 6:20 pm
(Alessio) Ikke lige på stående fod - Det afhænger nok også lidt af hvilken karakter du helst vil spille med
Vladimir er handels arrangør, men tager nogle gange også med udbringerne for at overleverer varene eller etablerer nye aftaler, så det kunne måske have noget med det at gøre (idk) :3
Har du noget i tankerne selv?
Octavia Admin
Emne: Sv: Med på det meste ¯\_(ツ)_/¯ Tors Okt 05, 2017 6:18 am
Er lidt forsinket men skal nok få det lavet
Verdana
Emne: Sv: Med på det meste ¯\_(ツ)_/¯ Fre Okt 06, 2017 12:56 pm
Flest brugere online på samme tid var 41, Man Okt 21, 2024 1:04 am
Flere nyheder i en [Admin nyhed]
Søn Sep 03, 2017 5:26 pm af Octavia
Heeeey Angels!
Så har vi her de sidste par tage gået og tilføjet et par ting eller to. Og på et par tidspunkter i den nykommende uge vil vi tilføje lidt mere til jer dejlige brugere!
Dog har vi et spørgsmål til jer også! Er der noget i synes vi mangler?
Emnesteder? Racer? Væsner i verdenen? Eller noget helt andet måske.
Vi ønsker at gøre siden så god som vi overhovedet kan, men …
Dejligt at se i trives på siden, og er igang med at plotte emner!
Vi vil lige fortælle vi har opfundet endnu en fin race til siden - som vi synes i skal have fornøjelse af! Håber i kan lide den
Husk! At i altid kan skrive hvis i savner noget til siden, eller i undre jer om noget. Vi svare så hurtigt vi kan og gør alt for at tilpasse jeres ønsker til siden <3 …3>
Velkommen havfolk og andre skabninger til åbningen af Ruled by blood!
Det er med stor fornøjelse at @Alessio og jeg åbner siden for jeres kreative karaktere og plots. Vi håber i får stor fornøjelse med at skabe en masse spil og fantastisk relationer med hinanden.
Her i starten ønsker vi at i læser historierne på siden godt igennem, samt jeres race. Der er nogle der kræver …