Jeg søger lange emner, korte emner! Spændende emner, chill emner. Dramatiske twist, men også stille og rolige. Jeg søger relationer og tilfældige emner! Eventyr og eventyr!
Lidt om Clara: Clara er Prinsesse af Seiri. Hun er meget dyrisk i sin persona og går ikke op i følelser overhovedet. Jeg søger alt til hende udover familie.
Både, mulige fjender, venner, flirts, one nights.. folk der fanger hende og tager hende med op på land.. hun kan ikke gå så det kunne være sjovt at se hende som 'svag'.
kom nærmere kom nærmere.. jeg bider ikke... oh wait.. I do!
Adran
Antal indlæg : 22 Reputation : 0 Join date : 20/08/17 Age : 28 Bopæl : Duri Øen Beskæftigelse : Leading
Katherine og Clara skal totalt møde hinanden, og jeg har endda ideen til hvordan!!!
Jeg tænker at Clara er blevet hevet op på land, af et par mænd (måske omkring 5), også kommer Katherine til undsætning, og de finder ud af de ligner hinanden på en prik?
Clara
Antal indlæg : 10 Reputation : 0 Join date : 07/10/16 Beskæftigelse : She loves to play gamesss
@Indira hmm! Måske Clara dræbte Indiras far eller var skyld i hans død? Så måske de har haft et had til hinanden igennem flere år, som blot vokser sig stærkere og stærkere?
@Katherine Kunne jeg lokke dig til at lave det? Du er bare så brutal overfor Clara som du ønsker! <3
@Adran uhhhh, gonna catch some food! Du skal bare lige finde en måde hvorpå hun ikke ville æde ham.. for trust me.. hun har ingen menneskelighed xD
Indira
Antal indlæg : 37 Reputation : 0 Join date : 28/08/17 Bopæl : Shiana, Cruera Beskæftigelse : You'll find me swimming
Det kunne godt tænkes at hun var involveret, og derfor havde Indira måske prøvet at finde frem til hende i de år der var gået siden da, men da hun er prinsesse, er hun måske normalt for godt gemt væk og beskyttet? Idk
Katherine
Antal indlæg : 3 Reputation : 0 Join date : 22/08/17 Beskæftigelse : She hunts down Grounders
@Indira altså hun lever på de farligste dele af havet og ofte vil det være svært for en Mara at komme så tæt ind til andre Seirier uden at de vil gå til angreb, de meget territorlle væsner xD så det giver mening!
Yeah, så er spørgsmålet bare, hvad vi skal have styr på, inden vi kan få stablet et emne på benene? Jeg ved ikke hvordan de skulle kunne mødes, uden at Indira ville angribe :-O
Adran
Antal indlæg : 22 Reputation : 0 Join date : 20/08/17 Age : 28 Bopæl : Duri Øen Beskæftigelse : Leading
@Indira måske Clara elsker at spille små lege med falske ledetråde om sin tilstedeværelse overfor Indira? Så i sidste ende opsøger hun måske, for at se hvad hun er gjort af?
Flest brugere online på samme tid var 41, Man Okt 21, 2024 1:04 am
Flere nyheder i en [Admin nyhed]
Søn Sep 03, 2017 5:26 pm af Octavia
Heeeey Angels!
Så har vi her de sidste par tage gået og tilføjet et par ting eller to. Og på et par tidspunkter i den nykommende uge vil vi tilføje lidt mere til jer dejlige brugere!
Dog har vi et spørgsmål til jer også! Er der noget i synes vi mangler?
Emnesteder? Racer? Væsner i verdenen? Eller noget helt andet måske.
Vi ønsker at gøre siden så god som vi overhovedet kan, men …
Dejligt at se i trives på siden, og er igang med at plotte emner!
Vi vil lige fortælle vi har opfundet endnu en fin race til siden - som vi synes i skal have fornøjelse af! Håber i kan lide den
Husk! At i altid kan skrive hvis i savner noget til siden, eller i undre jer om noget. Vi svare så hurtigt vi kan og gør alt for at tilpasse jeres ønsker til siden <3 …3>
Velkommen havfolk og andre skabninger til åbningen af Ruled by blood!
Det er med stor fornøjelse at @Alessio og jeg åbner siden for jeres kreative karaktere og plots. Vi håber i får stor fornøjelse med at skabe en masse spil og fantastisk relationer med hinanden.
Her i starten ønsker vi at i læser historierne på siden godt igennem, samt jeres race. Der er nogle der kræver …