Antal indlæg : 15 Reputation : 1 Join date : 27/08/17 Bopæl : The Island of Lapis Beskæftigelse : Leder af Lapis-familien
Emne: Gimme some drama [Danas emnesøgning!] Søn Aug 27, 2017 1:07 pm
Wuttup peeps <3
Jeg er blevet forført hen på denne side og nu kunne jeg ikke modstå at lave en emnesøgning!
Dana har kun været leder for Lapis-familien i et kort stykke tid. Før det var det hans mor, der var leder, men hun blev brutalt myrdet af en Mara, så han måtte overtage hendes plads.
Jeg søger whatever! - Venner: Dana har ikke rigtigt i tankerne at få nye venner, men jeg søger venner som han har haft før hans mors død. Det kan være barndomsvenner, ungdomsvenner(er det et ord), familievenner, you name it! - Fjender: Nu er det sådan at alt havfolk er Danas fjender. Men det er da meget sjovere at styrke hans negative tanker om dem! Så jeg søger også havfolk til Dana xD Som han kan hade på - Leder-relationer: Det er mest grounders. Det ville være fedt at få lidt "politisk spil" ind i det. Siden Dana er en ny leder vil det ikke undre mig at han skal tjekkes op på om han overhovedet er egnet til det. Så han skal få lært de andre vigtige titler at kende - Og alt muligt andet! Kom endelig med forslag! Jeg vil elske at emne med jer <3
Flest brugere online på samme tid var 41, Man Okt 21, 2024 1:04 am
Flere nyheder i en [Admin nyhed]
Søn Sep 03, 2017 5:26 pm af Octavia
Heeeey Angels!
Så har vi her de sidste par tage gået og tilføjet et par ting eller to. Og på et par tidspunkter i den nykommende uge vil vi tilføje lidt mere til jer dejlige brugere!
Dog har vi et spørgsmål til jer også! Er der noget i synes vi mangler?
Emnesteder? Racer? Væsner i verdenen? Eller noget helt andet måske.
Vi ønsker at gøre siden så god som vi overhovedet kan, men …
Dejligt at se i trives på siden, og er igang med at plotte emner!
Vi vil lige fortælle vi har opfundet endnu en fin race til siden - som vi synes i skal have fornøjelse af! Håber i kan lide den
Husk! At i altid kan skrive hvis i savner noget til siden, eller i undre jer om noget. Vi svare så hurtigt vi kan og gør alt for at tilpasse jeres ønsker til siden <3 …3>
Velkommen havfolk og andre skabninger til åbningen af Ruled by blood!
Det er med stor fornøjelse at @Alessio og jeg åbner siden for jeres kreative karaktere og plots. Vi håber i får stor fornøjelse med at skabe en masse spil og fantastisk relationer med hinanden.
Her i starten ønsker vi at i læser historierne på siden godt igennem, samt jeres race. Der er nogle der kræver …