Ruled by blood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Årstal | 3548

Årstid | Sommer

Måned | August

Det vigtige
Seneste emner
» Krystallandet
Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeMan Okt 30, 2017 10:52 am af Gæst

» Med på det meste ¯\_(ツ)_/¯
Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeFre Okt 06, 2017 12:56 pm af Verdana

» Debris Isle
Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeTors Okt 05, 2017 9:56 am af Gæst

» Little do they know - Sachin
Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeSøn Sep 17, 2017 9:12 pm af Sachin

» Give me everything! ~ Søgning :-)
Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeTors Sep 14, 2017 9:27 pm af Verdana

» Naiads (Vandnymfer)
Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeTirs Sep 12, 2017 7:36 pm af Alessio

» Something Under Her Skin[Indira]
Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeLør Sep 09, 2017 12:27 am af Orion

» Flere nyheder i en [Admin nyhed]
Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeFre Sep 08, 2017 7:49 pm af Octavia

» The unknown
Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeFre Sep 08, 2017 7:47 pm af Octavia

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 37 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kowo

Vores brugere har i alt skrevet 320 indlæg i 88 emner

 

 Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Orion

Orion


Antal indlæg : 43
Reputation : 0
Join date : 20/08/17
Bopæl : Cruera, Oclana
Beskæftigelse : (Former) Royal Guardian

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 23, 2017 4:48 pm

Vær hilset!

Jeg kunne ævle i evigheder om Orion, hans personlighed, adfærd, historie, fremtidsplaner, osv osv.. Men tror nu hellere jeg vil skåne jer, og i stedet bede jer om at spørge hvis i skulle være interesseret. Eller ikke. Anyways! Very Happy

Jeg præsenterer hermed Orion på et sølvfad(ta-da!), til enhver der skulle være interesseret i et emne, relation, eller plot!

I store træk er han en meget loyal Mara. Loyal overfor den kongelige familie, og inden andre. Han er hårdfør, til tider skræmmende, autoritær, men alligevel nede på jorden, så og sige. Han ses oftest i Cruera og dets distrikter, eller områderne deromkring. Han bryder sig ikke om landjorden, og har kun meget sjældent begivet sig derop i sit liv. Han er blevet lært af sine forældre at hade Grounders, så der er derfor en stærk indædt mistro til især Grounders i ham. Også selvom han igennem sit liv har haft i hvert fald en Grounder-elskerinde/flirt.

På nuværende tidspunkt er han i tumult. Han er den sidste Thyssen tilbage i Cruera, og resten af hans familie er enten døde eller forsvundet. Selvom han endnu passer sin position trofast som vagt og vogter af den royale familie, er han langsomt begyndt at overveje et liv udenfor Mara kongeriget...

Jeg endte vidst med at ævle alligevel, gjorde jeg ikke? Anyways! Kom hid! Wink


Sidst rettet af Orion Ons Aug 30, 2017 8:39 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Octavia
Admin
Octavia


Antal indlæg : 74
Reputation : 0
Join date : 07/10/16
Bopæl : Cruera

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 23, 2017 5:00 pm

Heeeeei handsome!


Jeg tænkte det kunne være spændende at se hans adfærd overfor Octavia. Hun er set som 'det sortefår' blandt Mara - fordi hun er halvblods. De har altid brugt hende til at se 'ondskaben' grounders kan gøre. Hun er jo en af de kongelige han er loyale overfor, men hun er jo anderledes?

Vi kan også aftale en relation af en ting, hvis det skulle være Wink
Tilbage til toppen Go down
https://ruledbyblood.danskforum.net
Orion

Orion


Antal indlæg : 43
Reputation : 0
Join date : 20/08/17
Bopæl : Cruera, Oclana
Beskæftigelse : (Former) Royal Guardian

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 23, 2017 5:35 pm

Hey Octavia!
Thyssen familien har i sig selv altid været unik og på en måde ildeset. Orions tiptipoldefar er f.eks berygtet for at have giftet sig med alle sine fire døtre, og lavet afkom med dem. For at holde familiens unikke blod rent. Og han er ikke den eneste Thyssen der har gjort den slags. Den eneste grund til at Thyssen familien endnu tolereres, og endnu har en adelig status; er udelukkende på grund af deres militære egenskaber og medfødte talenter. Og fordi de altid har været loyale vagter og vogtere af den royale familie... Alt i alt, så kender en Thyssen nok meget godt til dét at være et sort får Wink

Når jeg tænker Orion og en prinsesse som Octavia, eller en af hendes søstre. Tænker jeg, at Orion altid har forsøgt at holde et professionelt forhold og afstand til dem. De(Octavia inkluderet) er over hans station, og det er hans plads at være hendes vogter, og ikke hendes ven. Så selv hvis hun skulle være tilnærmende og personlig, har han sikkert gjort alt hvad han kunne for at afbøje hendes personlige tilnærmelser.. Måske endda til stor frustration hos Octavia? :p
Hvis hun har været på opdagelse i Cruera eller omegnen, har Orion sikkert været hendes selvskab og vagt, feks?

Men i sidste ende... Så kunne jeg forestille mig at Orion har ganske gode tanker om hende, og et godt indtryk af hende. Hun er som sagt anderledes. Han sympatiserer med hendes atypiske status, og forstår nok meget mere af hendes liv og tilværelse end han nogensinde har ladet lyde.

Ooog... har ævlet igen :p
Tilbage til toppen Go down
Octavia
Admin
Octavia


Antal indlæg : 74
Reputation : 0
Join date : 07/10/16
Bopæl : Cruera

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 23, 2017 5:38 pm

Det ingen ævel det lyder som en god ide! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://ruledbyblood.danskforum.net
Orion

Orion


Antal indlæg : 43
Reputation : 0
Join date : 20/08/17
Bopæl : Cruera, Oclana
Beskæftigelse : (Former) Royal Guardian

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 23, 2017 5:47 pm

Jamen så er det jo på plads! Very Happy Det eneste vi mangler nu, er vel detaljer til det snarligt kommende emne: Hvor, hvornår, hvorfor, og hvordan? :p
Tilbage til toppen Go down
Octavia
Admin
Octavia


Antal indlæg : 74
Reputation : 0
Join date : 07/10/16
Bopæl : Cruera

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 23, 2017 5:51 pm

Hvor kan være endnu et af Octavias forbudte rejser, hvor hendes mor dronningen har bedt Orion om at stoppe hende?
Octavia vil gerne op på land jorden for at finde ud af mere om sig selv - men det er ikke helt set som en god ide xD
Tilbage til toppen Go down
https://ruledbyblood.danskforum.net
Orion

Orion


Antal indlæg : 43
Reputation : 0
Join date : 20/08/17
Bopæl : Cruera, Oclana
Beskæftigelse : (Former) Royal Guardian

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 23, 2017 5:56 pm

Lyder som en ganske glimravende idé! Very Happy I'm in!
Tilbage til toppen Go down
Octavia
Admin
Octavia


Antal indlæg : 74
Reputation : 0
Join date : 07/10/16
Bopæl : Cruera

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 23, 2017 5:57 pm

Great great!
Kan jeg lokke dig til at oprette? Wink
Tilbage til toppen Go down
https://ruledbyblood.danskforum.net
Orion

Orion


Antal indlæg : 43
Reputation : 0
Join date : 20/08/17
Bopæl : Cruera, Oclana
Beskæftigelse : (Former) Royal Guardian

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 23, 2017 6:01 pm

Hvis du siger hvorhenne, så kan det sagtens arrangeres Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Octavia
Admin
Octavia


Antal indlæg : 74
Reputation : 0
Join date : 07/10/16
Bopæl : Cruera

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 23, 2017 6:02 pm

Lad os snuppe et farligt sted! selveste Cruicia Wink
Tilbage til toppen Go down
https://ruledbyblood.danskforum.net
Indira

Indira


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Join date : 28/08/17
Bopæl : Shiana, Cruera
Beskæftigelse : You'll find me swimming

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 30, 2017 7:45 pm

Søger du stadig? For jeg er skam frisk på det meste ;-)
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Orion

Orion


Antal indlæg : 43
Reputation : 0
Join date : 20/08/17
Bopæl : Cruera, Oclana
Beskæftigelse : (Former) Royal Guardian

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 30, 2017 8:40 pm

Søger da altid! Og jeg er skam også klar, frisk, og frejdig på det meste! Very Happy Du havde måske en eller flere idéer du ligger inde med? Eller skal vi smide hovederne sammen og finde ud af noget lækkert?
Tilbage til toppen Go down
Indira

Indira


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Join date : 28/08/17
Bopæl : Shiana, Cruera
Beskæftigelse : You'll find me swimming

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 30, 2017 9:23 pm

Goodie! Jeg tænker personligt, at den sidste mulighed lyder super ;-)
Jeg kom dog lige på en eventuel idé, efter at have skrevet det... Jeg forestiller mig, at Indiras far lærte hende at kæmpe - både med og uden våben, og på land såvel som i vand - fra en ung alder, da hendes mor blev dræbt tidligt i hendes liv, og hendes far ville lære hende at forsvare sig selv. Så måske er Orion, der jo selv er kriger, ikke så vant til at se dette, og regner ikke med det. Det kan være han er på vej til hendes undsætning, da han ser nogle seiri'er eller andre havvæsner snige sig op på hende og angribe, og inden han når frem til hende, får hun bekæmpet dem selv, hvilket overrasker og imponerer ham? Idk, just an idea :-)
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Orion

Orion


Antal indlæg : 43
Reputation : 0
Join date : 20/08/17
Bopæl : Cruera, Oclana
Beskæftigelse : (Former) Royal Guardian

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 30, 2017 9:35 pm

Nice! I'm in! Det kunne sagtens være grundlaget for et første emne, og potentielt første møde, mellem de to Smile

Dertil... Tænker vi at de to skal kende hinanden på forhånd? Eller skulle et sådan møde måske være deres første? Med ingen anden relation, end at hun self har hørt om hans lidt usædvanlige familie, og han måske har hørt lidt af hvert om hendes far? Måske noget med at deres fædre lidt var nogle rivaler, af en slags, måske.. Hendes far der talte åbent og ofte imod Thyssen familien, f.eks. Og Orions far der selvfølgelig ikke kunne lade sådanne ord og beskyldninger gå ubesvaret.. Sådan noget Razz
Tilbage til toppen Go down
Indira

Indira


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Join date : 28/08/17
Bopæl : Shiana, Cruera
Beskæftigelse : You'll find me swimming

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 30, 2017 9:43 pm

Det kan vi da sagtens aftale - og tænker det er mest åbenlyst som et første møde :-)
Så de ved måske ikke hvem hinanden er til at starte med, men da de så præsenterer sig selv overfor hinanden, bliver de begge mindet om deres fædres historie. Ville dette være noget der skabte en modvilje mod Indira fra Orions side af? For kunne godt forestille mig at Indiras loyalitetsfølelse over for sin afdøde far i hvert fald ville få hende til at træde varsomt omkring Orion, selvom hun ikke direkte ville tage deres fædres fejde på sine egne skuldre. Hvis det gav mening?
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Orion

Orion


Antal indlæg : 43
Reputation : 0
Join date : 20/08/17
Bopæl : Cruera, Oclana
Beskæftigelse : (Former) Royal Guardian

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 30, 2017 9:55 pm

Orions far var en meget hård og striks mand. Han er ikke ligefrem fyldt med kærlighed til sin nu afdøde far. Men nej, Orion ville i sidste ende være ligeglad. Han er vandt til at de fleste folk går på tæer omkring ham, eller behandler ham som en tikkende bombe Smile
Tilbage til toppen Go down
Indira

Indira


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Join date : 28/08/17
Bopæl : Shiana, Cruera
Beskæftigelse : You'll find me swimming

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 30, 2017 9:58 pm

I det tilfælde, kunne det måske være bedre, hvis Indira var fuldkommen ligeglad med den fælles fortid, så det ville komme mere bag på Orion end det modsatte tilfælde? :-P
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Orion

Orion


Antal indlæg : 43
Reputation : 0
Join date : 20/08/17
Bopæl : Cruera, Oclana
Beskæftigelse : (Former) Royal Guardian

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 30, 2017 10:00 pm

Det er meget muligt! Men hendes adfærd og tanker omkring den fælles fortid, vil jeg lade være op til dig Wink
Tilbage til toppen Go down
Indira

Indira


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Join date : 28/08/17
Bopæl : Shiana, Cruera
Beskæftigelse : You'll find me swimming

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 30, 2017 10:09 pm

Okidoki, så lader jeg bare sted være op til dig, så skal jeg nok lave emnet - det giver nok mest mening i forhold til handlingen ;-)
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Orion

Orion


Antal indlæg : 43
Reputation : 0
Join date : 20/08/17
Bopæl : Cruera, Oclana
Beskæftigelse : (Former) Royal Guardian

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 30, 2017 10:13 pm

Det kunne være Cruicia.. Med hajer og alverdens farlige tingester!
Eller måske endda Osmana? Hun kunne jo også forsvare sig selv overfor andre Mara, i stedet for Seiri eller andet kravl? Razz
Tilbage til toppen Go down
Indira

Indira


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Join date : 28/08/17
Bopæl : Shiana, Cruera
Beskæftigelse : You'll find me swimming

Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitimeOns Aug 30, 2017 10:23 pm

Okay, laver det i Cruicia - farlige tingester for the win! ;-)
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]   Let's play a game! [Plot- og emnesøgning] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Let's play a game! [Plot- og emnesøgning]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Come hither fellow peepz! -Emnesøgning!
» Gimme some drama [Danas emnesøgning!]
» Cold blooded killer seeks playdates! - Emnesøgning!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Ruled by blood :: Brugerhjørnet :: Plots samt emnesøgninger-
Gå til: