Antal indlæg : 43 Reputation : 0 Join date : 20/08/17 Bopæl : Cruera, Oclana Beskæftigelse : (Former) Royal Guardian
Emne: Spørgsmål vedrørende paring og formering osv Man Aug 21, 2017 1:35 pm
Hejsa! Papa Orion her, synes det er på tide at have... SNAKKEN! :b
Tja, titlen siger vel nok i sig selv. Men jeg er lidt af en nysgerrig type, så kunne alligevel ikke holde mig fra at spørge ind til det. Så nu fyrer jeg bare spørgsmålene afsted, og så må vi se hvad der sker
- Hvordan ligger landet med hensyn til den slags når det kommer til Mara og Seiri?
- Havfolkenes ynglested er Smioca. Er "havfolk" en fælles betegnelse for både Mara og Seiri? Er det i så fald et ynglested delt mellem de to racer? Måske et sted hvor fjendtligheder imellem de to racer ikke er tilladt eller er meget ildeset?
- Dyrker Mara og Seiri monogame eller polygame forhold? Altså, er de ligesom almindelige mennesker, der ofte finder en enkelt partner eller ægtefælle? Eller dyrkes der måske polygami, med flere seksuelle partnere og/eller ægtefæller? Og dertil, hvordan er samfundets/kongerigernes generelle syn på alt dette?
- Kan Mara og Seiri kun formere sig og dyrke sex på landjorden? Altså uden deres hale? Eller er det også muligt for dem at formere sig under vandet?
Okay, jeg stopper inden folk får alt for røde kinder Men synes i hvert fald det kunne være spændende og nyttigt at vide den slags
Octavia Admin
Antal indlæg : 74 Reputation : 0 Join date : 07/10/16 Bopæl : Cruera
Emne: Sv: Spørgsmål vedrørende paring og formering osv Man Aug 21, 2017 4:36 pm
Fantastisk spørgsmål! Jeg laver et opslag senere som kan forklare det hele
Octavia Admin
Antal indlæg : 74 Reputation : 0 Join date : 07/10/16 Bopæl : Cruera
Emne: Sv: Spørgsmål vedrørende paring og formering osv Man Aug 21, 2017 7:00 pm
Flest brugere online på samme tid var 41, Man Okt 21, 2024 1:04 am
Flere nyheder i en [Admin nyhed]
Søn Sep 03, 2017 5:26 pm af Octavia
Heeeey Angels!
Så har vi her de sidste par tage gået og tilføjet et par ting eller to. Og på et par tidspunkter i den nykommende uge vil vi tilføje lidt mere til jer dejlige brugere!
Dog har vi et spørgsmål til jer også! Er der noget i synes vi mangler?
Emnesteder? Racer? Væsner i verdenen? Eller noget helt andet måske.
Vi ønsker at gøre siden så god som vi overhovedet kan, men …
Dejligt at se i trives på siden, og er igang med at plotte emner!
Vi vil lige fortælle vi har opfundet endnu en fin race til siden - som vi synes i skal have fornøjelse af! Håber i kan lide den
Husk! At i altid kan skrive hvis i savner noget til siden, eller i undre jer om noget. Vi svare så hurtigt vi kan og gør alt for at tilpasse jeres ønsker til siden <3 …3>
Velkommen havfolk og andre skabninger til åbningen af Ruled by blood!
Det er med stor fornøjelse at @Alessio og jeg åbner siden for jeres kreative karaktere og plots. Vi håber i får stor fornøjelse med at skabe en masse spil og fantastisk relationer med hinanden.
Her i starten ønsker vi at i læser historierne på siden godt igennem, samt jeres race. Der er nogle der kræver …