Ruled by blood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Årstal | 3548

Årstid | Sommer

Måned | August

Det vigtige
Seneste emner
» Krystallandet
Flere nyheder i en [Admin nyhed] Icon_minitimeMan Okt 30, 2017 10:52 am af Gæst

» Med på det meste ¯\_(ツ)_/¯
Flere nyheder i en [Admin nyhed] Icon_minitimeFre Okt 06, 2017 12:56 pm af Verdana

» Debris Isle
Flere nyheder i en [Admin nyhed] Icon_minitimeTors Okt 05, 2017 9:56 am af Gæst

» Little do they know - Sachin
Flere nyheder i en [Admin nyhed] Icon_minitimeSøn Sep 17, 2017 9:12 pm af Sachin

» Give me everything! ~ Søgning :-)
Flere nyheder i en [Admin nyhed] Icon_minitimeTors Sep 14, 2017 9:27 pm af Verdana

» Naiads (Vandnymfer)
Flere nyheder i en [Admin nyhed] Icon_minitimeTirs Sep 12, 2017 7:36 pm af Alessio

» Something Under Her Skin[Indira]
Flere nyheder i en [Admin nyhed] Icon_minitimeLør Sep 09, 2017 12:27 am af Orion

» Flere nyheder i en [Admin nyhed]
Flere nyheder i en [Admin nyhed] Icon_minitimeFre Sep 08, 2017 7:49 pm af Octavia

» The unknown
Flere nyheder i en [Admin nyhed] Icon_minitimeFre Sep 08, 2017 7:47 pm af Octavia

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 37 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kowo

Vores brugere har i alt skrevet 320 indlæg i 88 emner

 

 Flere nyheder i en [Admin nyhed]

Go down 
ForfatterBesked
Octavia
Admin
Octavia


Antal indlæg : 74
Reputation : 0
Join date : 07/10/16
Bopæl : Cruera

Flere nyheder i en [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Flere nyheder i en [Admin nyhed]   Flere nyheder i en [Admin nyhed] Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 5:26 pm

Heeeey Angels!


Så har vi her de sidste par tage gået og tilføjet et par ting eller to. Og på et par tidspunkter i den nykommende uge vil vi tilføje lidt mere til jer dejlige brugere!

Dog har vi et spørgsmål til jer også! Er der noget i synes vi mangler?
Emnesteder? Racer? Væsner i verdenen? Eller noget helt andet måske.

Vi ønsker at gøre siden så god som vi overhovedet kan, men det kan vi ikke uden jeres hjælp. Siden er kun i live så længe der er aktivitet på den.. så derfor skriver jeg til jer - at i er velkommen til at skrive så vil vi tage hvert forslag op.


Dog må vi også pointere at vi gør alt for at tilpasse jeres ideer, og i vil måske opdage vi redigere lidt i det. Men vi lover at give jer credits for jeres arbejde, hvis vi tager en af jeres større ideer!


Håber i har haft en god weekend, og husk at sende fc ind. Samt gerne fortæl andre om vores lille samfund.. oh! Last thing! Husk nu at skriv til os hvis i har noget på hjertet! Wink


Octavia på vegne af admin teamet
Tilbage til toppen Go down
https://ruledbyblood.danskforum.net
Octavia
Admin
Octavia


Antal indlæg : 74
Reputation : 0
Join date : 07/10/16
Bopæl : Cruera

Flere nyheder i en [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Flere nyheder i en [Admin nyhed]   Flere nyheder i en [Admin nyhed] Icon_minitimeFre Sep 08, 2017 7:49 pm

Så som lovet! Har Alessio og jeg tilføjet lidt ekstra ting til jer herinde!

Her blandt; 4 nye racer i kan gå igang med at udforke.. to af dem er endda skrevet af nogle dejlige brugere herinde! Wink


- Octavia
Tilbage til toppen Go down
https://ruledbyblood.danskforum.net
 
Flere nyheder i en [Admin nyhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Små nyheder (Admin nyhed)
» First things first! [Admin nyhed]
» Den store åbning [NYHED]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Ruled by blood :: This land is dangerous.. sure you wanna look in? :: Sidens nyheder-
Gå til: