Ruled by blood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Årstal | 3548

Årstid | Sommer

Måned | August

Det vigtige
Seneste emner
» Krystallandet
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeMan Okt 30, 2017 10:52 am af Gæst

» Med på det meste ¯\_(ツ)_/¯
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeFre Okt 06, 2017 12:56 pm af Verdana

» Debris Isle
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeTors Okt 05, 2017 9:56 am af Gæst

» Little do they know - Sachin
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn Sep 17, 2017 9:12 pm af Sachin

» Give me everything! ~ Søgning :-)
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeTors Sep 14, 2017 9:27 pm af Verdana

» Naiads (Vandnymfer)
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeTirs Sep 12, 2017 7:36 pm af Alessio

» Something Under Her Skin[Indira]
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeLør Sep 09, 2017 12:27 am af Orion

» Flere nyheder i en [Admin nyhed]
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeFre Sep 08, 2017 7:49 pm af Octavia

» The unknown
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeFre Sep 08, 2017 7:47 pm af Octavia

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 37 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kowo

Vores brugere har i alt skrevet 320 indlæg i 88 emner

 

 Give me everything! ~ Søgning :-)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Indira

Indira


Antal indlæg : 37
Reputation : 0
Join date : 28/08/17
Bopæl : Shiana, Cruera
Beskæftigelse : You'll find me swimming

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 9:30 pm

Hej med dig, Gæst! :-)

Jeg søger relationer, plots og emner! Så hvis det interesserer dig, bør du tage et nærmere kig nedenfor ;-) Når det kommer til plots, søger jeg sådan set lidt af hvert. Hvis du selv har nogle idéer til et plot, så sig endelig frem - og hvis ikke, finder vi jo nok ud af noget, alligevel ^^ Jeg søger eventuelt følgende ting:

¤ Fjender
¤ Ven(inder)ner
¤ Barndomsven(inder)ner
¤ Familie
¤ Eksflirts
¤ Flirts

Idéer til plots:
¤ Familie på Indiras mors side. Muligvis familie, Indira ikke selv kender til, fordi moren forsvandt med Indira og hendes far, og forlod sin slægt?

Interesseret? Feel free to write me! :-D Jeg har kun to små krav:
- Skriv mere end ti linjer.
- Svar nogenlunde regelmæssigt, ikke hver anden måned (overdrivelse fremmer forståelsen...). Med mindre du fortæller mig en grund til fravær og lignende, så vil jeg naturligvis være forstående.

Hvis du vil vide noget om Indira, skal du bare kigge under min profil, som jeg endnu arbejder på at fylde ud, og ellers er du mere end velkommen til at spørge mig! Ikke vær genert, for jeg bider alligevel sjældent ;-)

~ Indira Lavanya.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Verdana

Verdana


Antal indlæg : 6
Reputation : 0
Join date : 06/09/17
Age : 23
Bopæl : Bjergene
Beskæftigelse : Fortaler og handels-arrangør

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeTors Sep 14, 2017 9:27 pm

Heyoo!

Mangler du stadig en rp makker? Smile

(Helt grøn herinde, men håber jeg gør det rigtigt XD)

- Verdana
Tilbage til toppen Go down
 
Give me everything! ~ Søgning :-)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Ruled by blood :: Brugerhjørnet :: Plots samt emnesøgninger-
Gå til: